Desper pisze:Maciek Wowk napisał:
"MYSLISZ ZE SŁUCHASZ DOBREJ MUZY ?????posłuchaj tego wydania DMC -695"
Chcę się przekonać czy tak bedzie. Mam nadzieję, że tak.
To jest wyjątek w którym napiszę o samym notowaniu, ponieważ miało to być notowanie, które miało mi udowodnić, że nie słucham dobrej muzy. Niestety pozostanę przy tym czego słucham, ponieważ ta audycja nie udowodniła mi, że ma do zaoferowania coś lepszego, ale napewno udowodniła, że ma lepszy repertuar niż eskowy. Problem w tym, że lepiej być lepszym od najlepszego niż najgorszego, bo będąc lepszym od najgorszego, automatycznie jest się przeciętnym. Takie też było to notowanie. Jak narazie notowanie 693 było najlepsze w tym roku. Przynajmniej dla mnie.
Co do Maćka to mam do niego szacunek, chociaż czasem czuję się podirytowany jego poczynaniami, ale powoli zaczynam je rozumieć i chciałbym w tym miejscu przeprosić za niektóre ze swoich zachowań. Chociaż czasem reakcja na nie była również przesadzona. Na ogól nie jestem porywczy, ale czasem coś w człowieku pęka. Mniejsza jednak o to.
Jeżeli mam żal do Maćka o coś, to o to, że nie gra tych utworów, które różnią się od tych które dominują na liście. Bądźmy szczerzy, remiks do utworu zespołu Coldplay stworzony przez Swedish House Mafia, to żaden eksperyment, bo electro house jest stylem który już od kilku lat gości na liście. Gdyby to był remiks np. Royksopp albo Nero (to tylko przykłady brzmień których na liście nie mam bo nie chodzi mi tu o samych wykonawców czy producentów, ale o inne style) to wtedy mozna by było powiedzieć o eksperymencie, ale to nie pierwszy remiks rockowego kawałka na liście, chociażby utwór zespołu The Killers, który chyba nawet był na szczycie listy, o ile dobrze pamietam.
Jeremi Przybora powiedział kiedyś, że lubimy te piosenki które już znamy. To jest święta prawda, tylko nie chodzi o to aby grać kolejną reedycje znanego utworu sprzed lat, ale o to by grać to co jest nieznane, bo poprzez zjawislo osłuchania staje się znane. Tak robią wszystkie komrerczyjne stacje. katują nas po kilka razy dziennie nowościami, po to tylko byśmy się z nimi osłuchali. Są to jednak nowości wydane w dużych wydawnictwach i stać ich na opłacanie takiej promocji. Małe labele nie mają takiej możliwości. Niech DMC bedzie w 15% PR 4, w 15% eską, a w 70% tym czym jest do tej pory. To bjuż będzie jakiś dobry start.
Podam przykład utworu GusGus, wiem, że ma słaby wynik, ale jezeli by polecial w kazdym z notowań, to może ten wynik byłby lepszy. Póki co został zagrany tylko raz wtedy gdy był nowością. Są za to kawałki które grane są co notowanie, niezależnie od tego czy spadają czy idą w górę. W ten sposób podtrzynuje się sztucznie przy życiu utwory, które są na liście kilkadziesiąt tygodni. To jest największy absurd tej listy i przeciw temu będę zawsze protestował.
Pisząc słowo absurd wiem dokładnie co piszę, i za pięć tygodni to udowodnie. Dokładnie po 700 notowaniu